tisdag 17 maj 2011

at emil's house!

Sitter hos Emil atm, han och Jessica lagar mat medans jag och Mattias sitter i ett varsit hörn (hans spelare och jag har Emils dator :3 )
Har träningsvärk som ett jävla svin, har hållt på och tvättat en traktor hela dan , blåst filter o polerat. Låter inte så jävla farligt men hej ont i musklerna! får väl börja träna eller någonting, håller fan inte det här!

usch, är allmänt deprimerad nu för tiden. hatar bup men är så jävla tvungen. Ska dit snart igen, och hoppas at det går bra. det är nu eller aldrig..
känner mig slö, värdelös och allmänt kass.
ska nog ta och käka nu plus spela lite GH! :D


hörs i kväll babes!
btw, har bytt design och foto (längst upp vid mitt namn) tog ett tag innan det blev nogurlunda okej, men fixar mer i kväll vid min egen dator :)

:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar