onsdag 6 april 2011

Hål i tungan!

Skolan gick as snabbt idag, körde lite på övningsfältet på eftermiddagen. Provade plogen, harven osv osv. Kul var det :)
Sen direkt efter skolan drog jag hem till mormor o morfar, käka riktigt snabbt sen drog jag morfar o Jessica i väg till kil.
Jessica tog hål i tungan först, den kvinnan har ju ingen smärtgräns! Hon tyckte att det inte alls gjorde ont..
Sen va de min tur. Var skit nervös, skaka o grejer. Så Jessica fick sitta breve mig o hålla min hand <3
Ryckte till lite smått när kanylen gick igenom. Alla säger att tungan inte gör ont, men det tycker fan jag ;o grina o grejer, men jag är lite mesig :D
Blödde somfan för mig men inte för Jessica. Kunde inte prata, läspade och dreggla som en dåre :o rikigt obehagligt var det först. men efter några timmar så har jag vant mig. Gör inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra men det blir säkert värre i morgon :(

Ska ta o lägga mig, blir en jobbig dag i morgon.. Vi hörs då :*
Haha förlåt för bilden men den får duga :D
Morsan kände sig lite gullig och köpte en kavaj till mig! skit ffffin <3

                                                                    me :)
klicka hääär!     den här låten ger mig verkligen rysningar <3
klicka här 2 !      favoriten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar