lördag 9 april 2011

Lördag+Fredag

Skolan i fredags va ganska chill, tror det gick bra på arbetsmiljöprovetmen matteprovet gick skiit dåligt :( får se om jag får ett g :)
Efter school drog jag o olvien hem till mig, chilla där ett tag och sen till stan. Spenderade kvällen med Nilla och david. haha david skulle lära mig åka longboard.. gick väl som det gick! men skit kul vare och jag ramla iallafall inte :D
sov hos Olvien drogh hem vid elva och dirren hem till morfar o mormor. tog två timmar för oss slänga skräp, sopor, och massa annan skit :)

Sitter hemma hos Jessica, ska snart ut tror jag :D vädret gillas ;)
Får se vad dt blir ikväll men sover hos J iallafall :D tänkte grilla eller någonting :D

puss :*

Tungan gör rejält ont men det går framåt. Är fortfarande svullen menmen :)
ps: va till BUP i torsdags, hoppas att det löser sig nu.. orkar inte med mer skit nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar