torsdag 7 april 2011

Nästan fredag! :D

Hello alla sötnosar :**

Va bara i skolan tills kl halv tolv typ. Hade svenska föredrag, skulle prata om vargjakt (är emot såklart) men tyckter att det gick skit dåligt :( menmen. Tog bussen till stan och gick bort te skopunkten med en gång. Köpte två par skor som jag blev helt käääär i <3
Sen gick jag o morsan bort te bk, slängde i oss lite mat. eller ah det tog ett tag för mig, är inte van vid piercingen än och den är svullen somfan.. :( men det kommer snart bli bra :)
Var till banken o fixa bankort+id kort te mig, kommer nästa vecka :) ganska naajs :)

ska ta och lägga mig med popcorn o cola (nyttig under vardagen ;) och slökolla film. har ganska ont nu så :(

gaaaaanska svullet plus att bilden är tard :D

skorna <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar