fredag 17 juni 2011

piercing sugen!

inget mer depp prat på ett tag nu, orkar inte gå tillbaka o läsa de jag skrivit, för mycket känslor. 

Sitter iallafall hos Emil, han är dock iväg och jobbar. Älskling kommer hem kl åtta i morn bitti så får underhålla mig med hans dator. Funderar på att rannsöka hans kylskåp på något sött, tror han har glass faktiskt ^^
Har väl suttit här sen halv åtta, är faktiskt inte uttråkad, trodde jag skulle dö efter två timmar men nej ;D
 duktiga jag var faktiskt och jobba med Sara igår, tjänade lite pengar men dom försvann snabbt!
Hans tangentbord däremot är helt cp men xD

Är sjukt piercing sugen, funderar väldigt starkt på två st i ögonbrynet, septum, eller naveln. är mest sugen på ögonbrynet, har alltid velat haft där o tungan men den har jag ju nu! :D

blir nog lite fixing i morn, jag o emil ska dricka så det blir väl hos mig antagligen. bort te morfar o hämta pengar, sen kanske stan. ska ta hål i brosket(ett till) och en tragus (se bild, en sån har jag haft förut, men den växte ut så tänkte testa o ta en ny)





en sån plus den övre blir det nog på måndag eller i morgon. :)
Naveln, septum eller ögonbrynet? är mest sugen på ögonbrynet ;) 

http://www.youtube.com/watch?v=nADdmLe-xVs&feature=related 
http://www.youtube.com/watch?v=M00UK_TngRI  äckligt bra låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar