onsdag 1 juni 2011

uh så gött!

Tjenispenis!
blablabla, vad ska man skriva om?
ehm, iallafall.
Var te kristinehamn igår med fölk, kul vare :) sen va jag och emil ute hela natten kolla på skräckfilm hos han såklart att han skrämde mig så jag höll på o skita ner mig ^^.  kom väl hem när kl va 6 på möran^^
har iallafall gjort prov nu (fysoligi) hoppas jag får G men tror nästan de, eller hoppas de.
Rätt nöjd ändå, fick bra betyg i dom flesta ämnen fast jag inte ansträngt mig så ^^
Ska hem nu, har städat hygienskåpet och plockat ihop alla kläder. Blev en hel svart sopsäck med arbetskläder, fyfan vad kläder!
Hörs senare ikväll, blir nog sent eftersom jag är ledig en hel vecka nu!
jävligt chill schema också :)

Ledig måndag, naturkunskap (utedag) på tisdag, jordinriktning ons och sen avslutning! uuh så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar