torsdag 30 juni 2011

trött,galenoch förbannat kär!

känner att jag måste skriva av mig lite.
Vad är kärlek? är det att offra sitt liv för någon du älskar?
eller är kärlek det där pirret i magen, sms man läser 100 gånger från just den personen eller det där leendet man har på läpparna så fort personen är i närheten?
Kärlek för mig är dom där små gesterna som kommer automatiskt i ett förhållande. Massera någon (utan att kanske få en massage tillbaka) eller bara vara allmänt gullig. Kärlek är också pirret i magen, leendet och det faktum att så fort man är ifrån varandra så finns han där ändå.

Visst fan, jag har varit "kär" förut, pirret har varit där, men det har dock försvunnit extremt fort.
men den här gången är det annorlunda. Jag tror inte på första ögonkastet men med honom så va det nästan så.. tyckte om honom från början, men man var ju så himla osäker. men en sak är säker, han fick mig från början..
tror jag svettas ihjäl i mitt rum ;o plus att jag glömde mina cigg i emils bil, tur att jag har snus hemma ^^

 på tal om annat, emil va så go igår och köpte lite grejer till mig (a)
bilden under är på mitt öra när jag töjde från 14 mm till 18 mm .






Mina nya fina underkläder som emil tyckte va awesome ;D
Älskling tycke att jag behövde en ny bikini ;)plus två armband.

Mamma hade köpt lite grejer efter hennes resa till L.A.

2 kommentarer:

  1. Hör ju vart du har blivit inspirerad ifrån tänker speicellt på massagen... Emil har dessutom bra smak när det gäller tjejkläder tydligen..

    SvaraRadera
  2. Mjaa, blev inspirerad av ditt inlägg. Haha ja det tycker jag, han hade dåligt samvete för han slet sönder två par av mina troser ^^

    SvaraRadera