lördag 19 mars 2011

Blandade känslor..

hej igen, har inte skrivit något nu under dom två sista dagarna, har verkligen inte orkat..

Aja skola igår då, gjorde inte värst mycket faktiskt förutom om prov i matten. får se hur de gick :)

Efter skolan drog jag hem en stund och fixa mig. sen tillbaka te stan och hem till Olivia :D Gick o köpte cigg för 200 spänn haha :D sen blev det hem till David och va där en stund :) skulle ta två bussen hem till Vålberg men när jag väl kommer till busstation så har dom bytt nummer på bussen och namn så jag fatta inte vilken buss de va xD så jag missa den, det va verkligen den sista bussen hem :(

Tog statsbussen tillbaka te David och sov där,somna inte förräns tre, om det inte va mer :)

Vakna tidigt kanske vid åtta redan, tog bussen till torget och sen bärde det av hemåt :D Illa att man åker hem kl nio på en lördag -,-'

Har precis slängt i mig en pizza, ska ta en smoke och lägga sig med cola o godis och titta på film, får bli en lugn kväll, är så jävla trött :(


hörs senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar