söndag 13 mars 2011

Helgen ;D

Helgen då :) 
Jessca sov hos mig natten mellan fredag och lördag :P På lördagen drog vi in till stan, mötte Nilla och David :) Kolla på jackass 3 hemma hos Nilla och sen bar det iväg hem till David :D
satt där ett tag och sen kom Olivia :) Kul var det. 
tog elva bussen hem och jag slockna så fort vi kom te jessica ;D
Sov hos henne tills idag, blev det stan igen haha. Träffa dom vanliga och hade kul :)
Sminka oss som dårar och David med haha :)

ska ta mig en rök och sen lägga mig, trött som fasen! :(
hörs i morn, får se vad det blir :)

Lycka till i morgon och snälla,snälla,snälla bli bättre.. jag älskar dig <3
Olivia och Jessica <3
Jag och Olivia <3



Olivia and me ;)
Ibland är man snygg!
Me and Sister <3

Övertrötta..
Haha, övertrötta!
Jessica <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar