måndag 28 mars 2011

Hej alla snopp älskare ;)
hahah nejdå :)

Skola idag, kände mig väldigt effetkiv faktiskt :D
Morgonen började med engelska, satt och läste min bok som är sjuukt bra, Angel heter den med Neil Mcnish. Checka in den fan!
Sen hade vi foto, satt och redigerade bilder, va ute o fota med sofie och hållde på :D
gav mig ett sista försök på traktor kortet. och vet ni? JAG KLARADE DE! så nu har jag klarat hela traktorn och fyrhjulingen,snart får jag körar beviset (A)
Efter skolan drog jag hem, hjölpte morsan med tvätten, städa gick med sopor osvosvosv. :D
Va ute och tog lite kort också, lägger in ngra st :)

har precis kommit hem, kl är 12 :D var ute och mötte jessica, satt och prata ett tag. love that girl<3
ska försöka sova, får se hur det går. ska läsa lite på fysologin så de sitter stenårt :D

pöööss :**









Haha redigerad, jag o jessica :)




nelly <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar