lördag 26 mars 2011

Fredag och Lördag :)

Tjenis Penis!
Drar lite snabbt vad som har hänt nu under dagarna , skola igår och i torsdags. Klarade nääästan traktor kortet i går, ska försöka göra om det på mån eftersom deadlinen är på ons...

På fredagen efter skolan stack jag hem, duscha, städa och gjorde mig i ordning.
Sen kom Jessica, David och Lollo. Va hos mig under kvällen, kul vare iallafall :)
David sov här, sov kanske till halv tolv. Sen tog han halv tre bussen hem. Jag och mama gick ner och köpte pizza :D mmums <3
kollar lite på tv, ska gå ut och ta mig en rök. känner mig jätte hängig och har en rejäl mensvärk, men ska snart sätta i en spiral, kommer bli as bra :)
Slänger in lite filmer som jag diggar <3
Härlig skrääckis :D

Jackass 3


Dear John
En av mina favorit filmer. brukar inte tycka om romantiska filmer men den här är ruuskigt bra. 
Gråter,skrattar och gråter ännu mer varje gång jag ser den...
                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar