onsdag 9 mars 2011

dagenråååå :)

Hej alla glada! :)

Jessica babe kom te mig förut, så vi va hos mig och grejja ett tag :) Sen kom morsan med cigg och vi drog iväg te ungdoms mottagningen. Var där ett tag, gjorde undersökning och grejer :) Och allt va som det skulle så det va bra iallafall. Ska vänta tills mensen kommer så ska jag dit igen och sätta in en spiral, trodde verkligen att dom skulle va skiiiiiiiiit stora men den va jätte liten! Hon förklara också att det va jätte enkelt att sätta i, GRATIS och att man kan ha den i 5 år!

Hahaha Jessica är så jävla go, älskar den ungen! Hon satt brevid mig och jag koncentrera mig på att prata med hon barnmorskan eller vad hon är , så hör jag plötsligt massa prassel xD Men sket i det iallafall. Upptäckte när vi kom hem att hon hade tagit med sig massa kondomer, rättare sagt 24 st! hahaha galen hon :D
Raffy :)



Ska kolla klart på "Kvinnors Hemliga Liv" Sen blire rök och sängen! Slutar sent i morn så får se vad jag hittar på efter skolan :)

Like thunder, lightning!
Haha ful jag är. 


http://www.youtube.com/watch?v=1ztZ7WFo3nw
Love / E. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar