onsdag 23 mars 2011

Veckan :)

Tjenis Penis!

Varit i skolan hela veckan, redan torsdag i morgon! :)
Idag hade vi matte,data och bondelära ;) Var i verkstaden och hållde på hela eftermiddagen med maskinerna, testa lite och hade oss. Kul vare! Endel människor är ju bara för roliga haha :)

Efter lektionen satte jag mig och började med sista repetitionen på traktor kortet och med Pops och Olles hjälp klarade jag skiten! Bara sluttestet kvar nu så är det klart sen ;) och snart kommer mitt fyrhjulingskort också :D
Lollo och jessica kom hit efter skolan. satt mest o prata och gjorde ingenting, riktigt skönt var det att bara prata om allt, känns så meningslöst med allt, det enda som ser ljust ut just nu är att vi börjar med vårbruket snart :)


Alla gamla känslor kommer över mig igen, allt som jag förgäves försöker förtränga. Ska försöka ringa till BUP igen och se hur det gick med den där tiden dom skulle boka åt mig..
Måste också ringa till djurskyddet och se om dom kan ta emot Tortilla.

Nelly ligger och sover på mina bröst, så ska försöka att sova nu så man blir glad och pigg till hälsodagen i morgon :D

Love / E <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar