onsdag 16 februari 2011

allt och lite till :)

Hej alla sötnosar, vakna av att jag skrek och svettades i natt kanske runt kl fyra fem eller nått. Riktigt obehagligt, hatar att drömma samma dröm nästan varje natt. Gamla minnen som spökar och påminner mig om sånt jag så gärna vill förtränga..

Aja nu till lite gladare saker,(typ) vakna i morse med att jag var ännu sämre så jag skiter i att hämta böcker idag och försöker jobba hemifrån med dom böckerna jag har. Började läsa på min engelska bok igår, Angel med Cliff Mcnish. rekommenderar den! Handlar typ om en tjej som ser änglar och massa grejer. Genren är fantasy/romantik typ :)

Saknar min pojke, J<3

Slänger in några bilder på katterna.
Puss :**

 Talisman (ljus röda katten) och Tortilla (mörka katten). Talisman är en norsk skogskatt och tortilla är en maine coon, världens största tamkatt ;)

Min bebis<3

Så här ser man ut idag ;)


                                                                 Nelly <3
                                             Blandning mellan strykar katt och bonnkatt :)


Så här liten va hon när vi fick henne :)


                                                                 Liten goding (L)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar