tisdag 15 februari 2011

förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har mina orsaker ;)

Va med jessica under helgen och bara tog det lugnt. Alexander och Mattias var här också :)
Skola i måndags, drog te stan efter skolan o låna lite böcker, sen drog jag hem. Börja känna i går kväll att jag mådde dålig, sen vart jag jättedålig på kanske en halvtimme. Började frysa/svettas, migrän, snorig och svag i kroppen :(
Så jag stanna hemma idag, får se om jag går i mrn, men tror inte de :)
 Ligger efter så jävla mycket i skolan, har massa arbete som inte är klart. Men, what can you say ;)
Har luggit i sängen fram tills nu. Morsan kom hem för ett tag sen från affären så snart ska vi käka tacos :D




Slänger in en bild och en ny låt jag hitta som är äckligt bra :D
Gammal bild på mig och Jessica <3


http://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar