onsdag 23 februari 2011

Hey alla sötnosar!
Kom hem från skolan för ett tag sen, slängde i mig lite käk och satte mig vid tvn. Ska bara kolla klart på Project Runway sen ska jag försöka plugga på provet vi har i morgon :( Dagen har varit sådär, hade engelska prov på morgonen, långt pass med data (exell) och sen prov i jordbruk. Provet gick inte alls bra, vet inte om jag får godkänt :/ Men men thats life! Sen prata vi om stängsel osv, var ute en stund också i kylan och kolla på olika grejer.
Haha, talisman våran norska skogskatt sprang ut i gången när jag öppnade dörren när jag kom hem. Han sprang ändå ner till porten så jag lyfte upp honom och gick ut lite med honom! ;) Han blev skit glad, börja kurra och lyssnade på fåglarna :D
Funderar på och ta en tur med honom i morgon ;)

Morsan var lite go förut, kom hem med två paket cigg till mig! Då vart jag glad (Y)

Ska sätta mig och plugga nu, vi hörs sen! puss :*

http://www.youtube.com/watch?v=a5-ypY4lVsA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar