torsdag 10 februari 2011

Natten :)

Hej alla sötnosar ;)

Sov riktigt dåligt i natt, mardrömmar som återkommer, somna inte förrens två tre kanske :(
Va skola idag då, dagen började med jordbruks lektion, satt och kolla på olika grödor o skit. Ganska boring men men :) sen hade vi naturvetenskap,svenska, matte och gympa. Fast jag sket i gympan palla verkligen inte. Så jag tog tidiga bussen hem, morsan va på bussen också ;)

 Vi gick av vid mormor o morfar, käka och hade oss. Sen gick jag hem till Jessica en stund och böga loss :D
Sen drog vi hem till mig o chilla ett tag. har flamsat hela kvällen och sniffat nackelborttagnings medel xD. Hyper blev man :D Hade fan skit kul :D
Ska hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen blire sängen, rök och lite läxor :D
Hörs i mrn, puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar