torsdag 24 februari 2011

Hungrig,trött och alltmänt pissed!

Hej bloggen, känner mig på riktigt jävla äckligt humör. Vet inte varför men blir så jävla äckligt trött på allt!
Va in te stan efter skolan med morfar och handla lite. Köpte present till morsan också :P

Sen drog jag hem till Jessica och fula mig där en stund. När jag väl var hemma runt åtta nio tiden städa jag , satte mig och skrev lite matte och hadde mig.
Har precis duschat, ska ta en smoke och kolla klart på next three days med morsan. den är ruuuuskigt bra, rekomenderar!

Känns som allt är så jävla ovärt. Jag gör allt jag kan, jag försöker så jävla mycket för att allt ska va bra. Men ändå skiter det sig i slutändan. Jag vet att jag tar mig igenom det här, men vägen dit är inte enkel...

Slänger in en låt oxå! ;)
Eller två...

pendulum <3
Låten börjar vid 2:30 för er som inte orkar lyssna ;)


TO THEM YOU ARE JUST A FREAK. LIKE ME!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar