onsdag 9 februari 2011

Blev ingen skola..

hej alla sötnosar! :)
skulle igentligen till skolan idag men vakna av en sprängande huvudvärk och ont i halsen så jag sket it :)


Har precis duschat och gjort i ordning mig, sitter här och kollar på Mtv som vanligt. Funderar på vad jag ska göra nu O.o Ska kanske dra på någon dålig film och bara slappa ;) 
Eller så ska jag kanske sätta i min töjning i örat, har en sexa i nu och ska töjja till åtta ;)
Blir lite ojämnt eftersom jag har 15 mm på vänster och ska ha 8 mm på höger, menmen what can you say :)
Får se om jag och Jessica hittar på något också :)

Hör av mig senare om dt händer något roligt ;) slänger upp en bild på mig och Olivia, Jag till vänster och Oliven till höger :)
puss :*






                                Here I stand helpless and left for dead..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar