söndag 20 februari 2011

Slut på helg!

hej alla glada, till skillnad från mig!
Har faktiskt gjort saker idag vilket är ovanligt för mig på en söndag.. Sov hos Jessica i natt, härja lite och sen hamna vi i soffan och upptäckte att den nyaste Alice in wonderland var på tv! Johnny Depp är ju för härlig (spelar mad hatter) gillar hans gröna ögon, ginger ögonbryn och vita ögonfransar! min framtida man liksom ;)

I morse drog vi iväg ganska direkt, mötte min kära broder vid konsum så vi hjälpte han med att köpa kattmat :) sen gick jag och jessica te centrum, käka pizza och sen hem till mig. Satt hos mig en stund, sen kom Alex. Tog med oss katten (tortilla) som skulle flytta till Alex. Tog med henne dit så hon fick "lukta  runt" ;)
Sen kom morfar och hämta oss, åkte te konsum (handla igen xD) sen till Jessica hämta grejer, och sen hem. Sen har jag fastnat här ;)
Känns som jag har  flängt runt ganska bra ;)


Har engelska redovisning i mrn bitti. Drar till skolan, gör engelskan och sen åker jag hem igen. känner mig fortfarande riktigt dålig :(
Haha slänger in en riktig stygg bild på mig själv, hade extremt tråkigt förut xD Har gjort om bloggen också hoppas ni gillar det!

ska ta mig en rök och sen lägga mig, kl är 12 och jag ska te skolan i mrn :D
puss :**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar